sobota, 21 marca 2015

Cała Para w Smak! - Wywiad ze mną w miesięczniku "Nasz Ursus"

W marcowym numerze miesięcznika "Nasz Ursus", darmowej gazecie mojego osiedla, która ukazuję się w nakładzie 30 tys. szt. można przeczytać wywiad ze mną :)
To nowa rubryka w tej gazecie "Poznaj swojego sąsiada", mówi ona o ciekawych zainteresowaniach i hobby mieszkańców :)
Na pierwszy ogień poszedłem ja :D Ursus ma ponad 55 tysięcy mieszkańców, więc miło, że o mnie napisano w pierwszej kolejności :)  Redaktorka tej gazety mieszka na moim osiedlu i tak mnie wypatrzyła w naszej grupie osiedlowej na facebooku :) , gdzie był temat o zainteresowaniach mieszkańców.
W wywiadzie po obróbce po wstępie zabrakło pierwszego pytania :) "Czy ma Pan jakieś zamiłowanie, pasję, hobby, którym chciałby się podzielić ze współmieszkańcami Ursusa?" :)
Oprócz wywiadu w miesięczniku znalazł się również mój przepis na Karkówkę z owocową kaszą jaglaną :) 
Zapraszam do lektury :)
Jak nie możecie rozczytać z grafiki, to daję link do pliku PDF - 6 strona :)
http://naszursus.pl/wp-content/uploads/2015/03/NU56.pdf   


Pozdrawiam 
Adam

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...