piątek, 13 listopada 2015

Festiwal Food Trucków i 2 Mistrzostwa Burgerowe

Największy w Polsce Festiwal Food Trucków i przy okazji odbywające się 2 Mistrzostwa Burgerowe, miały miejsce pod koniec sierpnia na błoniach Stadionu Narodowego. Miałem przyjemność być jednym z 20 sędziów Mistrzostw. Co wiązało się ze zjedzeniem i oceną 20 burgerów :)

Relację miałem napisać już dawno, ale zawsze coś wypadało, teraz organizator Festiwalów Food Trucków: Żarcie na Kółkach, zostało nominowane do Wydarzenia Roku w plebiscycie Aktivista Nocne Marki. To świetna okazja by Was z tym wydarzeniem zapoznać i samemu wrócić pamięcią do tego świetnego weekendu i słonecznego końca wakacji :) Głosować na Żarcie na Kółkach możecie tutaj :) Naprawdę warto :)

burgery warszawa


Byłem już na kilku festiwalach z Food Truckami, organizowanymi przez Żarcie na Kółkach, ale ten był największy. 80 samochodów z jedzeniem robiło wrażenie. Jako sędzia Mistrzostw Burgerowych miałem, tak jak wspomniałem wcześniej do zjedzenia 20 burgerów :) Dobrze, że mogłem to rozłożyć na dwa dni i miałem też pomoc w postaci znajomych, którym serdecznie dziękuję za wspólne ocenianie tych świetnych burgerów. Skala ocen była od 0 do 10. Finalnie dałem jedno 0 i dwie 10.

najlepsze food trucki
 
Pierwszego dnia udało mi się zjeść i ocenić wspólnie ze znajomymi 13 burgerów, a pomagali mi Staszek z Magdą z Kuchennych Wariacji, Kasia z Przemkiem z Niezły Młynek oraz Kasia z Kuchnia Bazylii z koleżanką. Ekipa jak widać była bardzo silna :)
Drugiego dnia pomagał mi kolega Sebastian. Zostało nam "tylko" 7, a finalnie wyszło 6, bo jeden z Food Trucków nie przygotował się jednak na Mistrzostwa. Więc spokojnie daliśmy we dwójkę radę zjeść 6 na pół ;) Tym razem odpuściłem swoje ulubione Taco w Taco Libre, no niestety nie zmieściłbym już :)

najlepsiblogerzy kulinarni

Nie będę Wam opisywał dokładnie każdego burgera, pokażę Wam tylko moje oceny i ich wygląd. Zachęcam do odwiedzenia przy kolejnych festiwalach już od wiosny tych Food Trucków i spróbowania samemu wszystkich burgerów. No może nie jednego dnia wszystkich, imprez od wiosny do początków jesieni będzie na pewno dużo :) Polecam nawet te z mniejszą ilością punktów, to tylko moja ocena, choć moja czołówka pokrywała się z kolejnością Mistrzostw, już po zsumowaniu wszystkich 20 kart sędziów.

10 punktów 

  • Pasibus
 
Food Truck Pasibus opinie
  • Jack's Truck 
 
Food Truck Jack's Truck opinie

9 punktów  

  • Buła i Spóła 

Food Truck Buła i Spóła opinie


  • American Food Truck

Food Truck American Food Truck opinie

  • Burger Na Kółkach
 
Food Truck Burger Na Kółkach opinie

  •  Mister Teddy - jedyny gdzie nie zdążyłem zrobić zdjęcia, zorientowałem się jak już zjadłem :) Za świetnie wyglądał po prostu :) 

Food Truck Mister Teddy opinie

8 punktów


  • Burger Truck 

Food Truck Burger Truck opinie
 
  • Dobra Buła 

Food Truck Dobra Buła opinie
 

7 punktów  


  • Bart Burger 

Food Truck Bart Burger opinie

  • B.B. Kings 

Food Truck B.B. Kings opinie

  •  Eat On The Street 
 
Food Truck Eat On The Street opinie

  • Kill Grill 

Food Truck Kill Grill opinie

  • Papuvege

Food Truck Papuvege opinie

  • Smoke BBQ

Food Truck Smoke BBQ opinie


6 punktów  

  • Classic Burger 

Food Truck Classic Burger opinie

  • Burger Station 

Food Truck Burger Station opinie

  • Gold Digger 

Food Truck Gold Digger opinie

 5 punktów 


  • Beef'N'Roll

Food Truck Beef'N'Roll opinie
  
  • Soul Food 

Food Truck Soul Food opinie

0 punktów 

  •  Mam Ramen - mimo zgłoszenia się do Mistrzostw nie wydawali burgerów.

To był świetny weekend i cieszę się, że mogłem być częścią tego wydarzenia. Z przyjemnością bym to powtórzył za rok i porównał jak zmieniły się burgery i czy Ci to teraz mają 10 je utrzymają, a Ci co mają mniejsze czy pójdą w górę.
I jeszcze ciekawostka :) 
Przed festiwalem, na kilku portalach między innymi na wawalove.pl przeczytałem:

 "...Oprócz tego odbędą się drugie burgerowe mistrzostwa, w których wezmą udział m.in. Parowar Faceta, Gotowanie z pasją oraz Subiektywny Ranking Warszawskich Burgerowni. Spośród foodtrucków zostaną wyłonieni najlepsi kucharze, którzy będą oceniani przez specjalny, 20-osobowy skład sędziowski.." 

Uśmiałem się nieźle :) Ciekawe czy ktoś szukał mojego Food Trucka :) No niestety nie mam swojego, chociaż taki mi się marzy :) Może nie z burgerami, ale z tym co robię, czyli daniami na parze :) Może kiedyś się uda, oprócz bycia w rodzinie blogerskiej, być też częścią rodziny foodtruckowców :)

Chłopacy z Gotowanie z pasją i z Subiktywnego Rankingu Warszawskich Burgerów, oczywiście też byli sędziami, a nie uczestnikami, zresztą wszystkich spotkałem gdzieś na Błoniach Stadionu Narodowego z burgerem w ręku :)

Zapraszam Was Wszystkich na stronę na FB Żarcie Na Kółkach , gdzie możecie śledzić informację o wszystkich festiwalach i wydarzeniach związanymi z Food Truckami.
Moja poprzednia relacja z Żarcie Na Kółkach - Wybieram Mistrzów

I oczywiście najważniejsza informacja, Mistrz i podium 2 Mistrzostw Burgerowych :
  1. Pasibus
  2. Buła i Spóła 
  3. Jack's Truck 
  
Moje oceny jak widać się pokrywały :) Do zobaczenia na kolejnych festiwalach z jedzeniem z Food Trucków. Już nie mogę się doczekać do wiosny.

Pozdrawiam
Adam

3 komentarze:

  1. pojadłabym takich hamburgerów ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie. Uwielbiam takie jedzonko. Poza tym food truck to świetny pomysł na biznes. Taką przyczepę można kupić na stronie https://shinetrailers.com/.

    OdpowiedzUsuń

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...