piątek, 20 listopada 2015

Warsztaty bezglutenowe z Inką i Tomaszem Jakubiakiem

Warsztaty kulinarne zawsze są bardzo ciekawym dla mnie wydarzeniem, na co dzień gotuję tylko w parowarze, także na nich mam okazję poznawać inne techniki gotowania, nowe smaki i przede wszystkim uczyć się od świetnych Mistrzów Kulinarnych.
Tym razem na zaproszenie Inki, z okazji wypuszczenia na rynek Kawy Inki bezglutenowej, zostałem zaproszony do Gar Jakubiaka, na bezglutenowe warsztaty z Tomaszem Jakubiakiem.
Kawę Inkę każdy zna, jej smak i aromat. Myślę, że większości kojarzy się z dzieciństwem i rodzinnym domem. Inka bezglutenowa to ten sam smak tylko bez glutenu, dla osób nietolerujących go, to idealne rozwiązanie. 


Warsztaty bezglutenowe z Inką i Tomaszem Jakubiakiem

Na początku przywitał nas wszystkich Marcin, organizator całego wydarzenia,  później o Ince bezglutenowej i o samej diecie bez glutenu opowiadała dietetyczka.
O każdym z przepisów, które mieliśmy zaraz przygotowywać opowiadał Tomasz Jakubiak. Kiedy zobaczył, że jestem jedynym blogerem, wśród 20 kobiet, żałował że nie ma bloga ;)

Gar Jakubiaka opinie

Podzieliliśmy się na cztery grupy i robiliśmy w każdej inne dania.
Trafiłem do grupy z Angeliną z Trener Zdrowej Diety, Martą z Kolorowo-Torcikowo i Edytą z Pasja Smaku.
Do przygotowania mieliśmy :
Filety z pstrąga smażone bez panierki na papierze oraz dwie sałatki z soczewicą i świeżymi warzywami.
Ja z Angeliną zająłem się pstrągiem, a Edyta z Martą sałatkami.

Pozostałe grupy przygotowały :
Pierogi z mąki gryczanej z kaszą jaglaną, mielonym indykiem i sosem grzybowym.
Kopytka z pieczonej dyni z estragonem, gulasz z gęsich serc i boczniaków.
Żółte curry wegetariańskie z tajskimi warzywami i smażonym ryżem


bezglutenowa Inka jak smakuje

Do każdego dania dodawana była kawa Inka i nadawała im ciekawy smak.
Wszystko było pyszne, najlepsze chyba dla mnie oprócz naszej ryby było curry, a także gulasz z gęsich serc :)

Pierogi z mąki gryczanej z kaszą jaglaną, mielonym indykiem i sosem grzybowym.

Żółte curry wegetariańskie z tajskimi warzywami i smażonym ryżem

Warsztaty były świetnie zorganizowany i wyszedłem z nich z nową wiedzą i mega objedzony ;) Oprócz tych pysznych dań, które robiliśmy, za naszymi plecami kusiły nas przystawki :)

inka bezglutenowa gdzie kupić

Dziękuję Ince, za możliwość udziału w warsztatach, Tomaszowi Jakubiakowi i jego kucharzom za przekazaną wiedzę i wszystkim uczestnikom za świetną atmosferę :)

A w przyszłym tygodniu na moim blogu kolejny KONKURS, tym razem z nagrodami od Inki :) 


Część zdjęć autorstwa Marcina,  któremu bardzo dziękuję :) 

Pozdrawiam wszystkich uczestników jak i czytelników :)
Adam    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...