wtorek, 17 listopada 2015

Finał Kuchennych Zmagań - Adam i Monika

Kuchenne Zmagania to konkurs kulinarny, na który trzeba było wysłać zgłoszenie na szybkie, smaczne i zdrowe danie. Czyli na takie, w których czuję się najlepiej :) Chociaż swój przepis kulinarny i zdjęcie można było wysyłać przez miesiąc, ja oczywiście przekładałem wysłanie w czasie. Udało mi się zebrać i wysłać chyba w ostatniej godzinie :)
Po kilku dniach dostałem informację, że dostałem się do finału, gdzie 8 zwycięzców wraz z zaproszoną osobą będzie gotować z wcześniej nieznanych składników.
Kilka dni wcześniej umówiłem się z Moniką z Gotowanie, czyli hobby dla każdego, że jeżeli któreś z nas się dostanie, to zaprosimy siebie nawzajem :)
Monika była w TOP 40 obecnej edycji MasterChefa i była bardzo blisko tego, żebyście oglądali ją także w finałowej 14. Mały pech sprawił, że odpadła. Także byłem pewny, że razem poradzimy sobie z zadaniem znakomicie :)

konkurs kulinarny


Finał odbywał się w Miód Malina Studio. Mieliśmy 40 minut na przygotowanie szybkiego, zdrowego i przede wszystkim smacznego dania.
Jako jedyni zdecydowaliśmy się na pstrąga, do wyboru z głównych składników był także schab i pierś indyka. Oprócz tego kilkanaście innych składników i produkty jednego ze sponsorów Fit&Easy.

Film z naszego gotowania i możliwość głosowania w linku poniżej :)

  Pstrąg z kruszonką na puree z dyni z dodatkiem chipsów z jarmużu

jak zrobić chipsy z jarmużu

Specjalizuję się jak wiecie w gotowaniu na parze i w sumie na miejscu okazało się, że parowar jest również dostępny, ale wspólnie podjęliśmy decyzję, że tym razem go nie użyjemy. Na filmie podobno wygląda jakby Monika sama wszystko robiła ;) , tam gdzie widać same ręce to moje :)
Nie czuję się jeszcze za mocno w innych technikach niż parowanie, także oddałem dowodzenie w zespole Monice, ale gotowaliśmy razem :) Nasze kuchenne zmagania trwały też 40 minut, a na filmie widać tylko trochę ponad 2 :)
Jak pewnie zauważyliście krew się polała, ale szybko udało się opatrzyć palec i gotowaliśmy dalej :)

miód malina studio

Sam Finał był świetnie zorganizowany i panowała super atmosfera. Kilku uczestników znałem wcześniej, a kilku poznałem w trakcie wydarzenia. Teraz troszkę rywalizujemy, ale tak naprawdę bardzo się lubimy :)

Na koniec, po nagrywaniu filmów z gotowania, pokaz kulinarny miała Monika Mrozowska, którą wszyscy doskonale znają z Rodziny Zastępczej, a jej wielką pasją jest gotowanie.

Rodzina zastępcza

Za dostanie się do finału wygraliśmy oboje po Robocie Kuchennym Kitchen Master marki Zelmer oraz zestaw produktów Fit&Easy.

konkurs kuinarny zelmer

Za wygranie głosowania możemy wygrać : 2 x voucher na 2000 od biura podróży Itaka oraz 2 x automatyczny ekspres do kawy marki Zelmer. 
Także jest o co walczyć :)

Wy głosując także macie szanse na nagrody, codziennie jest do wygrania zestaw książek kulinarnych: Konrad Gaca „Kuchnia Fit 2. Wspólne gotowanie” i Beata Pawlikowska „Nowe zdrowe przepisy”

Nie chcę Wam za dużo spamować na FB Parowar Faceta, także wszystkich którzy chcą Nam pomóc i chcą żebyśmy wygrali zapraszam do wydarzenia na FB :

 Głosuję na Monikę i Adama w finale Kuchennych Zmagań


Tam będziemy raz dziennie się przypominać i pisać różne ciekawostki o nas ;)

Dziękuje organizatorom za wyróżnienie mojego przepisu i możliwość gotowania w finale.
Wszystkim finalistom za świetną atmosferę wydarzenia. Nerwy były, bo to mój pierwszy raz na planie, ale dzięki Wam było bardziej na luzie ;)

Dzięki za wszystkie miłe słowa, Wasze głosy i za udostępnianie naszego filmu dalej.

Pozdrawiam
Adam

1 komentarz:

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...