czwartek, 3 września 2015

Dorota, Karol i Goście - Nowa kampania Lidla

Kampania Lidla "Pascal kontra Okrasa" cieszyła się dużą popularnością przez całe trzy lata jej trwania.
Dużo osób czekało z ciekawością na kolejne spoty, i z niecierpliwością co też obaj Panowie tym razem wymyślą.  Podbiła ona serca Polaków i zachęcała do gotowania i eksperymentowania w kuchni. A strona kuchnialidla.pl, gdzie znajdowały się przepisy Mistrzów była miliony razy odwiedzana.
Kampania w TV z Karolem i Pascalem była innowacyjną reklama Lidl Polska, która znalazła swoje miejsce również na innych rynkach, na których jest obecna marka Lidl. Formuła jednak po trzech latach się w końcu wyczerpała i dział marketingu Lidl Polska przygotował kolejną super kampanie, która przyciągnie kolejne osoby do próbowania swoich sił w kuchni, a także do zakupów w sklepach sieci. 

Zapowiedź kampanii stanowiły spoty, gdzie Dorota Wellman, z dużą nieporadnością próbowała swoich sił w kuchni, a Karol Okrasa z różnymi przygodami próbował być dziennikarzem :) Widać, że nowa kampania będzie równie wesoła co poprzednia, a myślę, że może być jeszcze lepsza :)

Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – marka zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków  w kuchni. W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą  w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać.

dorota wellman karol okrasa lidl polska

W ramach nowego formatu, Lidl zaoferuje swoim klientom, a także wszystkim miłośnikom gotowania przepisy Karola Okrasy – stworzone dla tych osób, dla których eksperymentowanie i odrobina finezji jest punktem stałym w kuchni, a także przepisy gości i samej Doroty Wellman, które będzie można wykonać dosłownie z kilku składników, w krótkim czasie i w prosty sposób.
Głównym miejscem spotkań z konsumentami będzie niestandardowy format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50. Każdy program będzie miał swoją zapowiedź w poprzedzającym tygodniu, zaś Dorota i Karol do kolejnego odcinka zaproszą innych gości. „Jak to bywa w knajpce, przy jedzeniu nie zabraknie także rozmów, dzięki którym dowiemy się więcej na temat gości programu  i tego, co im w podniebieniu gra” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Nowe odcinki będą również dostępne już w piątki na kuchnialidla.pl .

talk show o gotowaniu

Kontynuacją każdego odcinka będą także specjalne filmy instruktażowe – będą one krok po kroku pokazywały, w jaki sposób widzowie mogą przyrządzić prezentowane w telewizji potrawy w domu. Wszystko znajdzie się na stronie www.kuchnialidla.pl, która już teraz stanowi kompendium wiedzy  i pomysłów nt. niestandardowych sposobów na urozmaicenie codziennych, domowych potraw, jakie serwujemy bliskim.



Miałem przyjemność być na konferencji prasowej odnośnie nowej kampanii, prowadził ją Marcin Prokop, od 12 lat związany zawodowo z Dorotą Wellman. Przedstawieni zostali również pierwsi goście, którzy pojawią się w Talk Show Kuchni Lidla. Są to Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis.

marcin prokop jako prowadzący

Jestem pewny, że nowa kampania będzie wielkim sukcesem i z niecierpliwością czekam na pierwsze odcinki, a później zapewne na kolejne i kolejne :)

Kuchnia Lidla


Będzie na pewno ciekawie i smacznie. A, że w talk show mają się pojawiać również amatorzy, więc może i mi się uda coś tam ugotować :) Szansa jak na wygranie w lotto, ale jednak jest :)

Kto będzie gościem u Okrasy i Wellman

adam olender

talk show lidl polska

Lidl Polska dziękuję za zaproszenie na konferencję, a za część zdjęć dziękuję Kasi z Niezły Młynek :) 
Zachęcam do oglądania kampanii i gotowania razem z Dorotą, Karolem i ich gośćmi :)

Pozdrawiam
Adam 

5 komentarzy:

  1. Super. Oj jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało :-) z pewnością będzie pysznie i wesoło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Oj jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało :-) z pewnością będzie pysznie i wesoło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi nieźle :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem tej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...