Dużo osób czekało z ciekawością na kolejne spoty, i z niecierpliwością co też obaj Panowie tym razem wymyślą. Podbiła ona serca Polaków i zachęcała do gotowania i eksperymentowania w kuchni. A strona kuchnialidla.pl, gdzie znajdowały się przepisy Mistrzów była miliony razy odwiedzana.
Kampania w TV z Karolem i Pascalem była innowacyjną reklama Lidl Polska, która znalazła swoje miejsce również na innych rynkach, na których jest obecna marka Lidl. Formuła jednak po trzech latach się w końcu wyczerpała i dział marketingu Lidl Polska przygotował kolejną super kampanie, która przyciągnie kolejne osoby do próbowania swoich sił w kuchni, a także do zakupów w sklepach sieci.
Zapowiedź kampanii stanowiły spoty, gdzie Dorota Wellman, z dużą nieporadnością próbowała swoich sił w kuchni, a Karol Okrasa z różnymi przygodami próbował być dziennikarzem :) Widać, że nowa kampania będzie równie wesoła co poprzednia, a myślę, że może być jeszcze lepsza :)
Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – marka zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków w kuchni. W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać.
W ramach nowego formatu, Lidl zaoferuje swoim klientom, a także wszystkim miłośnikom gotowania przepisy Karola Okrasy – stworzone dla tych osób, dla których eksperymentowanie i odrobina finezji jest punktem stałym w kuchni, a także przepisy gości i samej Doroty Wellman, które będzie można wykonać dosłownie z kilku składników, w krótkim czasie i w prosty sposób.
Głównym miejscem spotkań z konsumentami będzie niestandardowy format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50. Każdy program będzie miał swoją zapowiedź w poprzedzającym tygodniu, zaś Dorota i Karol do kolejnego odcinka zaproszą innych gości. „Jak to bywa w knajpce, przy jedzeniu nie zabraknie także rozmów, dzięki którym dowiemy się więcej na temat gości programu i tego, co im w podniebieniu gra” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Nowe odcinki będą również dostępne już w piątki na kuchnialidla.pl .
Kontynuacją każdego odcinka będą także specjalne filmy instruktażowe – będą one krok po kroku pokazywały, w jaki sposób widzowie mogą przyrządzić prezentowane w telewizji potrawy w domu. Wszystko znajdzie się na stronie www.kuchnialidla.pl, która już teraz stanowi kompendium wiedzy i pomysłów nt. niestandardowych sposobów na urozmaicenie codziennych, domowych potraw, jakie serwujemy bliskim.
Miałem przyjemność być na konferencji prasowej odnośnie nowej kampanii, prowadził ją Marcin Prokop, od 12 lat związany zawodowo z Dorotą Wellman. Przedstawieni zostali również pierwsi goście, którzy pojawią się w Talk Show Kuchni Lidla. Są to Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis.
Jestem pewny, że nowa kampania będzie wielkim sukcesem i z niecierpliwością czekam na pierwsze odcinki, a później zapewne na kolejne i kolejne :)
Będzie na pewno ciekawie i smacznie. A, że w talk show mają się pojawiać również amatorzy, więc może i mi się uda coś tam ugotować :) Szansa jak na wygranie w lotto, ale jednak jest :)
Lidl Polska dziękuję za zaproszenie na konferencję, a za część zdjęć dziękuję Kasi z Niezły Młynek :)
Zachęcam do oglądania kampanii i gotowania razem z Dorotą, Karolem i ich gośćmi :)
Pozdrawiam
Adam
Super. Oj jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało :-) z pewnością będzie pysznie i wesoło :-)
OdpowiedzUsuńSuper. Oj jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało :-) z pewnością będzie pysznie i wesoło :-)
OdpowiedzUsuńBrzmi nieźle :)
OdpowiedzUsuńKinga
ciekawa jestem tej kampanii :)
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuń