poniedziałek, 14 grudnia 2015

Wyniki Konkursu - Wspomnienie z Inką w tle

Pod postem konkursowym było ponad 160 komentarzy :) Wybór miałem bardzo trudny, stąd tez mój mały poślizg czasowy :) Cieszę się, że przywołał Wam tak dużo wspomnień sprzed lat. Wielu z Was cofnęło się na chwilę do dzieciństwa. Inni mieli bliższe wspomnienia, ale wszystkie były bardzo ciekawe. Jedne wzruszały, inne bawiły, świetnie się je przy Ince czytało. Zwycięzców jest jednak tylko dwoje.



Dla tych, którym się nie uda wygrać mam świetną wiadomość :)
Właśnie ruszył nowy KONKURS u mnie na blogu :)
A swoje wspomnienia z Inką, możecie do 17.12. umieszczać również na blogu Kuchnia Marlenity, gdzie jest jak na razie dopiero kilkanaście odpowiedzi, a nagrody takie same jak u mnie :)  



Zestawy po 8 kaw Inka, torbę na zakupINKI i kubek wygrywają :

Kasia 


 Tomasz 



Gratuluję i proszę zwycięzców o kontakt na parowarfaceta@gmail.com
Wszystkim dziękuję za udział i powodzenia w kolejnych konkursach :)

Adam



4 komentarze:

  1. Naprawdę "poszłem" wygrało? Gratuluję, ale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie był konkurs z języka polskiego :) A przy przywołaniu wspomnień, na pewno towarzyszyły każdemu emocję i nie zwracam uwagi na błędy językowe. Wyżej autor napisał poszedłem, a później użył poszłem, ale dla mnie to nieistotne.

      Usuń

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...