niedziela, 18 stycznia 2015

Koreczki łososiowo-pieczarkowo-pomidorkowe z parowaru

Po nocnym obiedzie, został mi jeszcze kawałek łososia :) Po sprawdzeniu co mam w lodówce postanowiłem zrobić z niego przekąskę. Wyszła naprawdę pyszna, smaki użytych produktów fajnie się ze sobą komponowały :)


Koreczki łososiowo-pieczarkowo-pomidorkowe w parowarze


Marynatę zrobiłem bardzo podobną jak poprzednio, z tą różnicą, że dodałem tym razem sok z cytryny zamiast z limonki i  natkę pietruszki dodałem do marynaty, a nie po parowaniu.

koreczki rybne z łososia atlantyckiego w parowarze
 
Składniki : 
  • ok. 50g łososia świeżego atlantyckiego
  • 5 dużych pieczarek
  • 5 pomidorków cherry
  • sok z 1/2 cytryny 
  • natka pietruszki 
  • 1 łyżka oliwy z oliwek 
Przyprawy :
  •  pieprz cytrynowy 

koreczki z pieczarek i pomidorków cherry w parowarze

Łososia myjemy, osuszamy na papierowym ręczniku i oczyszczamy ze skórki po czym kroimy na 5 kawałków. Natkę pietruszki myjemy i kroimy. W głębokim talerzu przygotowujemy marynatę. Wlewamy 1 łyżkę oliwy z oliwek, sok z połowy cytryny, dodajemy natkę pietruszki oraz pieprz cytrynowy, mieszamy i zanurzamy w niej kawałki łososia, zostawiamy je w marynacie na pół godziny. 


przekąska z ryby w parowarze

Pieczarki myjemy, obieramy daszki i odrywamy nóżki. Pomidorki myjemy.
Jak już minie czas marynowania kawałki łososia wkładamy do pieczarki. Nakłuwamy na wykałaczki pomidorki, następnie pieczarki z łososiem. 

przystawka z łososia na parze

Gotowe koreczki układamy na folii aluminiowej w parowarze i włączamy go na 13 minut.
Po parowaniu nakładamy koreczki na talerz.


przekąska z łososia na parze

Czekam na wasze komentarze i uwagi. Jeżeli wypróbujesz przepis, z chęcią się dowiem czy Ci smakowało i jak się udało.

Pozdrawiam i smacznego.
Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...