czwartek, 13 listopada 2014

Biała kiełbasa z parowaru

Dziś miało być na obiad, to czego wczoraj nie było :) Ale oczywiście, nie zawsze może iść wszystko zgodnie z planem i kolejny raz nastąpiła zmiana. Z braku czasu i sił, troszkę czasochłonne danie, zastąpiło bardzo szybkie. Kilka dni temu chodziła za mną biała kiełbasa, ( normalnie mnie śledziła ;) ) kupiłem ją i zrobiłem tradycyjnie w wodzie. Zostały 3 kiełbaski, które należało dzisiaj spożyć, albo jutro być może wyrzucić. Wybrałem spożycie :)


Biała kiełbasa z parowaru


Żeby nie przedłużać i z szybkiego dania, które się przygotowuję 5 minut, nie zrobić długiego posta, którego się czyta dłużej niż przygotowuję potrawę, przejdźmy do składników.


Biała kiełbasa z parowaru



Składniki : 
  • 3 sztuki białej kiełbasy 
  • 2 ziemniaki 
  • 1 papryka, tym razem padło na żółtą 
Przyprawy :
  • majeranek 
  • curry
  • czosnek granulowany
  • przyprawa do ziemniaków 
  • zielenina 

Biała kiełbasa z parowaru



Kiełbasę myjemy i nacinamy, ja zastosowałem 1 nacięcie po długości i po 3 w poprzek. Przyprawiamy delikatnie kiełbasę majerankiem, curry i czosnkiem granulowanym. Ziemniaki obieramy, myjemy, kroimy w grubsze plastry i przyprawiamy przyprawą do ziemniaków. Następnie wkładamy wszystko do parowaru na 30 min.


Biała kiełbasa z parowaru


Kiełbaski i ziemniaki się parują, a my myjemy paprykę, wydrążamy środek i kroimy na grubsze paski.
Paprykę dokładamy na 10-15 min przed końcem parowania. Zieleninę drobno siekamy.


Biała kiełbasa z parowaru



Po 30 minutach parowania, nakładamy jedzonko na talerz, posypujemy ziemniaki zieleninką i można jeść :)


Biała kiełbasa z parowaru



Jak zawsze czekam na wasze komentarze i uwagi. Jeżeli wypróbujesz przepis, z chęcią się dowiem czy Ci smakowało i jak się udało.

Pozdrawiam i smacznego.
Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...