Kampania Lidla "Pascal kontra Okrasa" cieszyła się dużą popularnością przez całe trzy lata jej trwania.
Dużo osób czekało z ciekawością na kolejne spoty, i z niecierpliwością co też obaj Panowie tym razem wymyślą. Podbiła ona serca Polaków i zachęcała do gotowania i eksperymentowania w kuchni. A strona
kuchnialidla.pl, gdzie znajdowały się przepisy Mistrzów była miliony razy odwiedzana.
Kampania w TV z Karolem i Pascalem była innowacyjną reklama Lidl Polska, która znalazła swoje miejsce również na innych rynkach, na których jest obecna marka Lidl. Formuła jednak po trzech latach się w końcu wyczerpała i dział marketingu Lidl Polska przygotował kolejną super kampanie, która przyciągnie kolejne osoby do próbowania swoich sił w kuchni, a także do zakupów w sklepach sieci.
Zapowiedź kampanii stanowiły spoty, gdzie Dorota Wellman, z dużą nieporadnością próbowała swoich sił w kuchni, a Karol Okrasa z różnymi przygodami próbował być dziennikarzem :) Widać, że nowa kampania będzie równie wesoła co poprzednia, a myślę, że może być jeszcze lepsza :)
Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – marka zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków w kuchni. W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać.